יום שני, 8 במרץ 2010

תערוכת מבשלים 2010

קיבלתי הזמנה להתכנס עם עוד אנשים כדי לשמוע על התערוכה לאוהבי הבישול והאוכל שעתידה להתקיים באפריל השנה 14-16 בגני התערוכה בתל-אביב, תערוכת "מבשלים"אני יודעת על האירוע כבר מזמן ומחכה לו מאד.לכן התרגשתי מאד לקבל את ההזמנה .אני שמחה לקחת חלק ולו גם קטן בעניין הזה ,משום שאני מאמינה בכל ליבי שזו הזדמנות נפלאה ליצור כאן משהו נוסף בתחום האוכל שיקבץ אליו אנשים שאוהבים ומתעניינים בנושא.
תערוכות מסוג זה קיימות כבר שנים רבות בכל העולם ,הגיע גם זמננו.
דיבר איתנו אמיר איילון שאחראי להבאת התערוכה אילינו,הוא לא נזקק לקרוא מהכתוב,דבריו זרמו בזכות ההתלהבות של אחד שמביא משהו חדש ומבטיח לעולם" הפודיס".
האירוע הקולינרי הזה יימשך שלושה ימים ולילות,במהלך אותם ימים ניתן יהיה להשתתף בסדנאות שינתנו לקבוצות קטנות,לשמוע הרצאות,לטעום להריח,לפגוש יצרנים קטנים וגדולים בתחום המזון שיציגו וימכרו ממוצריהם .
חברות שיציגו את מיטב הציוד למטבח ,מהציוד ההכרחי למטבח ועד לגאדג'טים הקטנים שכל חובב פודיס לא יכול בלעדיהם.
השונה בתערוכה זו בניגוד למה שכבר היה בארץ ,היא העובדה שפעם ראשונה תערוכה כזו פתוחה לקהל הרחב,לא רק לשפים ואנשי מקצוע ,ולא רק לאנשים שיודעים ואוהבים לבשל,אלא גם לאנשים שאוהבים לאכול לפגוש אנשים שאוהבים אוכל כמותם ופתוחים לחידושים.
שותף נוסף לאותה תערוכה ריגש אותי במיוחד,נציג של" טעם לחיים"-שאחת ממטרותיה לאפשר לנוער בסיכון ואנשים בעלי מוגבלויות פיזיות,התפתחותיות או נפשיות לקחת חלק בתעשיית המזון ,ולרכוש מקצוע שיאפשר להם להשתלב בחברה.
אותו נציג היה ממקימי מסעדת לילית שבה הועסק נוער כזה,אז זה היה חדשני לחלוטין ומבורך מאד,וכל העוסקים בדבר עבדו בהתנדבות.
שותפים נוספים לארוע זה הם:מגזין האוכל הוותיק "על השולחן" (אני מנויה),ערוץ האוכל,תפוז אנשים ועוד.
אני מצרפת לינק לאתר של מבשלים שם תוכלו לקבל פרטים נוספים .
אני לא מתכוונת לפספס את האירוע הזה ומתרגשת מאד לקראתו ,נפלא בעיני לקחת חלק באירוע שייקח צעד נוסף את העולם הקולינרי שלנו בארץ קדימה.
רצה להזמין כרטיס..... מקווה לפגוש את כולכם שם.
לינק לאתר מבשלים , באתר תקבלו תשובה לכל שאלה ותוכלו לרכוש כרטיס.

רציתי לספר באותה הזדמנות על מסעדת קוצ'ינה תמר שאירחה אותנו,האוכל היה נפלא.גולת הכותרת בעיני הייתה הטירמיסו (טוב כל אחד ונטיית ליבו).
אני מכירה את המסעדה והיא חביבה עלי , האווירה והאוכל הם איטלקיים באופן הכי אותנטי שאני מכירה בארץ.
קצת תמונות ממה שהוגש לנו:











תגובה 1:

  1. וואו, הזמנה לתערכוה "מבשלים"! זה אומר משהו עלייך מותק, את בכיוון הנכון וכדאי שתמשיכי באותו הכיוון!
    :)

    השבמחק