יום רביעי, 28 ביולי 2010

נקטר פסיפלורה ותפוזים



















קניתי בגחמה רגעית פסיפלורה . היא הייתה בצבע סגלגל ,ובכלל לא עם מראה מקומט כמו שלימדו אותי שפסיפלורה צריכה להיות , כדי שהיא תהיה מתוקה. הירקן שראה איך אני בוחנת את הפסיפלורה ,ממששת אותה ,לוקחת ומחזירה... שיכנע אותי שלא כל סוגי הפסיפלורה דומים ,ודווקא הסוג הזה מתוק . מה שהסתבר כנכון בחלקו...
אבל ככה זה תמיד עם פסיפלורה .אני ניגשת לאכול אותה מתוך ידיעה ברורה של ההבטחה שהן מגלמות בתוכן , מתוקות עם טעם טרופי משגע. חלקן אכן מקיימות את הבטחתן ועם חלקן אני מסיימת בהבעה של מי שאכל לימון....
מאחר ורק אני אוהבת פסיפלורה בבית , והכמות שקניתי הייתה יותר מסבירה. החלטתי לשדך אותה עם תפוזים שקניתי באותה גחמה ,כי בעלי אוהב. השידוך של הפסיפלורה והתפוזים התגלה כמוצלח מאד . אמנון ואני עשינו תחרות על הקנקן תוך שאנו מתפעלים מהטעם...ומהעובדה שהוא אוכל פסיפלורה.
הטעם שמתקבל מרענן מאד . הצבע הוא צבע של קיץ , צהוב ...ומאיר.
אחרי שסיימנו ,חשבתי שקצת וודקה או כל בחירה אלכוהולית אחרת ,הייתה משדרגת את המשקה לקוקטייל משובח.
הפסיפלורה לא יקרה עכשיו ,וגם התפוזים לא ,הם אפילו יותר מתוקים בעונה זו מאשר בחורף .
משקה כזה נחמד מאד לאירוח ,וסתם לצריכה אישית ....

מצרכים:
7-8 פסיפלורה.
מיץ מ-4 תפוזים. גרדו קודם את הקליפה והקפיאו וכך יש תמיד קליפת תפוז בפריזר לכל מיני עוגות.
6 גבעולי נענע ,שטופים . רק העלים!
1 לימון גדול חתוך לפרוסות בעובי 1/2 סמ' ,כל פרוסה לחצי ,וכל חצי ל3 משולשים.


המון קוביות קרח.
1 כוס סודה.
ההכנה:
בתוך קנקן יפה (כן מגיע לכם). מרוקנים את תוכן הפסיפלורה ,מוסיפים את מיץ התפוזים ואת כל שאר החומרים ,מערבבים היטב ,משהים כ2 ד'ק . שותים לרוויה וחושבים שהחיים הם גם הדברים הקטנים האלה...

ולסיום השיר הזה של הביטלס ,מדבר על ההבטחה שגלומה בזוגיות אחרי גיל 20......
וגם על צהוב שאכשיהו מזכיר את צבע המשקה שלנו:-))




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה